Description
KROSS VENTO DSC 5.0Na przestrzeni lat rowery szosowe ewoluowały. KROSS Vento DSC 5.0 to naturalny krok w tym rozwoju. To całkowicie nowa konstrukcja w naszym portfolio, od początku do końca projektowana z myślą o hydraulicznych hamulcach tarczowych. Niezależnie od tego, jaki cel sobie postawisz to nasz rower szosowy będzie wspierał Cię w jego realizacji. Stworzyliśmy go, by każdy podjazd stanowił dla Ciebie niezwykłą przygodę, a zjazd zabawę bez obaw o to, czy uda się wyhamować przed kolejnym zakrętem.Komponenty dobrane z myślą o TobieKiedy dobieraliśmy osprzęt oraz komponenty wchodzące w skład KROSS Vento DSC 5.0 postawiliśmy przede wszystkim na uniwersalność oraz bezawaryjność. Dlatego napęd to sprawdzony i lubiany przez większość amatorskich kolarzy Shimano 105 R7000. Dzięki przeprojektowanej przerzutce tylnej korzystającej z systemu Shadow jest ona lepiej chroniona przed uszkodzeniem w razie upadku. W zestawieniu z wygodnymi oraz intuicyjnymi w użytkowaniu klamkomanetkom Shimano 105 zmiana przełożenia odbywa się szybko i pewnie. Rower szosowy KROSS Vento DSC 5.0 to także hydrauliczne hamulce tarczowe. Dzięki zaciskom hamulcowym Shimano 105 oraz tarczom z nimi współpracującym bez problemu zatrzymasz się w każdych warunkach. A dodatkowo, nie uszkodzą drogich obręczy, dzięki czemu koła zawsze będą w doskonałym stanie bez śladów zużycia po długim hamowaniu w górach.By zapewnić Ci doskonałe korzyści z jazdy postawiliśmy na wysokiej jakości koła włoskiego producenta – Vision Team 30 Disc. Stanowią one doskonały kompromis pomiędzy wagą, a aerodynamiką wspartą przez obręcz o wysokości 30 milimetrów. Opony, które założyliśmy na koła, to Schwalbe Lugano K-Guard o szerokości 28 milimetrów. Dzięki specjalnej, wzmocnionej konstrukcji zapewnią Ci doskonałą odporność na przebicia oraz przyczepność w trakcie jazdy na mokrej nawierzchni.Technologie pozwalające na szybką jazdęRama KROSS Vento DSC 5.0 została wykonana z aluminium liteUlepszony stop aluminium 6061 jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia., będącego doskonałym połączeniem niskiej wagi oraz sztywności. Jest przy tym niezwykle odporna na uszkodzenia. Jeśli chodzi o malowanie to postawiliśmy na niezwykle stylowe połączenie rubinowego oraz czarnego koloru, co z pewnością przypadnie do gustu każdemu szukającego unikalnego roweru. Tworząc nowego Vento postawiliśmy na najnowocześniejsze rozwiązania – dlatego znajdziesz w nim sztywne osie, które zapewnią Twoim kołom niezrównaną sztywność oraz pozwolą uniknąć uporczywego obcierania okładzin hamulcowych o tarczę.Ulepszony stop aluminium 6061 jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia.Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim uzyskiwanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.Sposób malowania polegający na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymagają obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.Piasta w standardzie 142 × 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
Kross
ck torebka, różowe trampki converse, nike koszulka, new balance skórzane, klapki damskie koturna, kurtka czarna jeansowa, spodnie musztardowe męskie, buty typu skarpeta, reebok classic nylon damskie